fredag 28 augusti 2009

Hösten är..

här och allting börjar vara tillbaka i gamla spår igen..snart är vardagen full av läxor och hockey igen, skönt att jag ska vara ledig i stort sett hela hösten..och kan lägga lite krut på att peppa min 9-e klassare:)
Blev ensam även den här helgen vilket inte var planen, men det är bara att bita ihop och kämpa på..håller på att ha vant mig vid det..
Ska skynda mig och få ner några rader här..svårt att hinna med faktiskt, det är sådan fart på mitt lilla vidunder nuförtiden, så jag tycker inte att jag får någonting gjort..i alla fall inte en bråkdel av vad jag vill och har drömmar om att hinna, men det så är det nog för de flesta..tror jag.


Igår hade jag en vännina på middag och övernattning, så jag tror faktiskt att jag ska göra lilldamen sällskap snart..känner mig lite seg i hjärnan blev inte många timmars sömn och jag är inne i en trötthetsperiod just nu..
Men trevligt hade vi ..två pratsugna damer..
Lilltjejen hade inte heller tid att sova, hon hade ju främmande och då kan man ju inte sova heller..hon har redan förstått att man ska ställa upp och vara trevlig även om man igentligen är dööötrött.
Men till slut kastade hon in handduken och mamma kunde slappna av lite i alla fall.
Nu är diskmaskinen på plats så nu saknas bara installationen, får se om jag klarar av att greja det imorgon.
kram kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv