tisdag 25 augusti 2009

Har bökat omkring..

lite på gården senaste dagarna, vi har ju haft kanonväder med tanke på att det är höst...idag tog jag mig också tid att sitta ner i solen en stund och läsa en bok jag lånade idag..mycket tänkvärd..men det tar vi mer om en annan dag....
Nu på kvällen har jag gnuggat mina geniknölar lite har suttit och grejat lite med hemsidan för vårt ultralopp och försökt få till onlineanmälan, hade dock glömt bort att jag behövde IBAN nr och dylikt, så tyvärr får jag fortsätta en annan dag..funderar också över varför jag alltid tar på mig en massa ideellt arbete, det verkar aldrig ta slut..måste vara värsta korkskallen:((
Hoppas att det finns fler korkskallar i världen..
Sen har jag äntligen blivit ägare till en bänkdiskmaskin, kanske kan det underlätta min tillvaro i höst..nu ska den bara hämtas och installeras..
Föreslog för min kära att vi skulle sätta in ett ikeakök, över mina döda kropp fick jag till svar..men jag får ta till min kvinnliga list..någon lösning kanske jag kan komma på..
kramar från mig till alla er som orkar läsa:)

3 kommentarer:

Nika sa...

Det man inte vet, det behöver man inte oroa sig över.. (Tänker på Ikeakök/jobbar på annan ort) ;-))

Tack för i dag!
Kram!
Nika

Anonym sa...

Du får väl muta honom!

Eileen sa...

Hemligheten är att få dom att tro att dom bestømt det själva, då går det snabbt sen, funkar iaf på lillebror...hihi. Det jag faktiskt fick veta för nån vecka sen är att till många kök är det faktiskt IKEA stommar även om dom heter marbodal eller nåt annat märke, stommarna kommer från samma fabrik och en helt vanlig snickare säger att dom ALDRIG skulle slänga ut pengar på några andra stommar...IKEAs är bäst. sen kan man ju alltid beställa luckor från nån annan. Tex beställa från han Per, tror jag han heter, som bor utanför Sorsele och är kompis med Nicklas..storebror. han gör skit fina kök!!!

Bloggarkiv