lördag 22 augusti 2009

Känner..

mig så rik, jag och min underbar stortjej, plockade lite hallon tidigare i veckan och idag blev de frysta bären till underbar hallonsylt..bara doften av nykokad hallonsylt kan få en att smälta:)
Idag har vi varit i Laggträsk och ätit pannkaka och fläsk tillsammans med byaföreningen och storgrabben fiskade en stund med farfar men tyvärr blev det ingen firre..
Killen har också mekat klart med moppen så nu törs han köra till tätorten på måndag, nu ska allt vara fix och färdigt, det känns spännande...
Kvällen har vi tillbringat framför en film "rallybrudar" och mumsat på blåbärspaj..
Nu ska jag krypa ner hos mina tjejer och läsa..hörs en annan dag!
Kramar från mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd att jag inte var där, både film (var den bra?) och blåbärspaj,
kram från mig

Bloggarkiv