onsdag 4 november 2009

Nu..


har vi börjat acklimatisera oss här
hemma igen, väskorna har packats upp
och snart finns det inga spår efter att vi varit ute på resa..min "nya" vagn är upptvättad och rengjord och nu går den ännu bättre än innan, synd bara att vägarna är fulla av is och sörja, så mina joggingturer får vänta ett tag, det får bli snabba promenader istället..utan att skrena omkull får vi hoppas:)
Måste bara visa denna underbara balkong, den passerade jag åtskilliga gånger under min S-hamns vistelse, men jag såg den inte förrän jag gick andra hållet på min runda en dag, baksidan av huset var nämligen ett helt vanligt gråbeigt sten hus inget märkvärdigt alls...och på andra sidan ut mot vattnet dolde sig denna härlig balkong:)) Tänk att få sitta på denna underbara balkong och dricka sitt morgonkaffe el te en härlig sommardag:)
Kram!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv