måndag 2 november 2009

Jaha..

så var den här veckan slut.......tänk vad tiden går snabbt..ikväll tar vi tåget hem igen..
Ungdomarna har haft ett skönt lov, med sena kvällar lite olika nöjen bowling, shopping, bio och lite filmkvällar tror att de känner sig nöjda:))
Själv har jag inte shoppat mycket, har ett antal kilon som ska bort, bort först, men en hel del promenerade har det blivit och det är ju kul med lite miljöombyte och se lite nya vyer när jag promenerar..nu kanske mina vanliga vägar kan kännas lite roliga igen..
Nu ska jag bli lite makeovrad och sen har vi bara en natt på tåget framför oss, lite spännande är det att åka tåg med lilltjejen och all vår packning som har förökat sig under veckan vi varit här, hur gick det till??
Hörs när jag kommer hem..

Inga kommentarer:

Bloggarkiv