lördag 14 november 2009

Huvva......


vilket skitväder vi har egentligen, ingen snö (bara någon ynka cm )fastän vi närmar oss första advent..idag är det även gråkallt och lite snö som sakta dalar ner, termometern visar på 3 minus, men ute känns det mycket kallare faktiskt..
Vi har i alla fall hunnit med att köra in lite ved med gemensamma krafter, alltid något:)
Och ikväll ska vi festa på hallonglass som vi gjorde redan igår, det blir spännande det är nämligen glass som även vår yngsta familjemedlem kan äta, vi hoppas verkligen att den är god...
Har försökt baka lite olika saker med sojamjöl och fruktsocker, vi tänkte att det kunde vara kul att bjuda på lite sådant nästa helg när vi ska ha 1-års kalas, men det mesta är väldigt smuligt så ännu har jag inte hittat något recept som fallit mig riktigt i smaken..naturligtvis kommer vi även att ha lite "vanligt" fika också..
krameli kram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blir spännande vi kommer så klart:)kramis!

Nika sa...

Jag kommer också på kalaset! (om jag får?)

Nika

Lina sa...

Klart du är välkommen!

Anonym sa...

Jag å!

Bloggarkiv