lördag 17 oktober 2009

Äntligen..


en liten stund för mig själv vid datorn, hittade detta gulliga kryddställ, har ju en sambo som envisas med att han ska ha salt/pepparkar på bordet ständigt och jämt, tycker ju inte att hans rostfria, som passade in hemma hos honom kanske passar in här. Men det är ju ett givande och ett tagande förstås..
Idag har vi haft lilla 3-åriga T här hos oss på fm medan hennes mor&far styckade lite älgkött, så när hon åkt var min lilla solstråle så trött så trött. Så nu sover hon så sött så sött...att alla små är så himla söta när de sover:)
Själv sitter jag och surfar runt lite, hade tänkt baka en kaka men mitt bakiver kom av sig..kanske kommer det igen lite senare....
Tjingeling!
(bild lånad från internet)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kram från mig till er. E

Bloggarkiv