onsdag 2 september 2009

Har..

jobbat 2 dar utav mina utlovade 10..imorgon ska jag ha semester för pappsen har annat för sig, det ska bli väldans skönt..ser verkligen hur skönt det blir att vara hemma till nyår:)
Får så himlans ont i skallen av allt pappersarbete och surr, känner också att min högerhand inte är van vid allt knapprande på siffertangenterna, men det tränar man väl upp såsmåningom.
Kvällen har vi tillbringat på ishallen, nu drar hockeyn igång igen, 4 ggr i veckan blir programmet. Lyckades med nöd och näpp klara mig ifrån något uppdrag(lagledare och matrialförv)i laget.
Svårt nog att klara allt som måste göras, när man är ensam så långa perioder, ibland måste det ju faktiskt finnas andra som kan...
Skön afton på er, nu ska jag leka lite med solstrålen:)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv