onsdag 25 mars 2009

Hemma igen..


Nu är vi hemma igen efter besök i storstan, vi hann med att träffa en hel del bekanta och det är ju alltid kul:))
Idag har jag varit ute på en promenad, försöker att ha det som en daglig rutin, måste ju försöka få bukt med mina extra kilon som jag springer runt med. Det är det värsta med att få barn:(
Försöker att hitta några fina gardinkappor, men har inte hittat några som fallit mig i smaken ännu. Någon som har några tips?
Tänkte att det skulle vara en bra ide inför sommaren när lillan ska börja färdas på golvet, så slipper hon få en gardinstång i huvudet.
När jag susade runt på nätet så hittade jag något helt annat ett par gulliga utemöbler(bilden är lånad från ellos hemsida), som jag gärna skulle vilja ha, men tyvärr så har vi ingen uteplats, så det är nog ingen bra ide.
De skulle nog bara bli förstörda ute i regnet.
Men fina var de eller hur??
Nu vill lilltösen ha mat så vi hörs senare.
Kram

1 kommentar:

Nika sa...

Välkomna hem! Jag kanske tittar förbi i morgon. Jo utemöblerna är jättefina, jag vill också ha dem!
1700-talsrullgardiner är ju läckra, de skulle vara fina i ditt hus!
Kram!
Nika

Bloggarkiv