fredag 27 januari 2012

Fredag idag... hela dagen..

ser framemot en skön helg med skidåkning, om nu bara skidspåren är uppkörda..var ut igår kväll och det var att pulsa i den här "duniga" snön som kommit sista dygnet..tacka vet jag en rälsa att glida runt på :)
Och på lördag blir det middagsgäster, en 3-rätters viktväktarmeny ska jag komponera tíll (med hänsyn till en av gästerna) blir spännande är inte speciellt insatt i viktväktarfilsofin.
Sen blir det lite annat pyssel också i helgen ska försöka få klar min fototavla som jag har en bild av i huvudet, måla lite, fixa mina "nya" kökslampor.. ja ja vi får se på måndag vad som hunnits med..man har i alla fall en plan. Min kära ser ut att ha en bättre mående period och då är det att försöka ligga i.

Hoppas ni får en skön helg!!
Krameli Kram!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv