fredag 11 november 2011

oj oj här händer det inte mycket...

min datortid är inte så stor just nu..med en liten flicka som pockar på ständig uppmärksamhet :)
och en käresta som inte riktigt får orken att räcka till :( så blir det så..
Jag och äldre dottern spelar lite badminton på kvällarna och hon kör lite styrketräning och yrvädret busar runt, vi har tillgång till en liten men ack så bra gympasal och styrkehall. Badminton är inte riktigt lätt, bara att hålla igång bollen kan vara riktigt svårt, men vi förbättrar oss sakta men säkert.

Annars kämpar jag på med min arma kroppen..(förmodligen diskbråck..men det är min egen diagnos..)har träffat olika sjukgymnaster,läkare och naprapater och ingen har nämnt ordet diskbråck.. men efter en pratstund med en bybo med diagnostiserat diskbråck så är jag ganska säker :( Men nu har jag en inbokat tid hos en guru inom området nästa vecka och då får vi se om han har något vettigt att säga..

I helgen ska vi åka på en liten shoppingtur och hälsa på sonen och flickvän, sen firar vi FAR på söndag.
trevlig fredag! och kram!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv