måndag 21 november 2011

Idag har äntligen marken blivit lite vit..

känns betydligt juligare, i slutet av veckan blir det att börja julpynta så att ljusstakarna kan brinna på söndagmorgon..mys mys..
Men först ska två små kalas avverkas med en liten tös i blickpunkten!!
Så ikväll ska jag och stora syster baka lite till morgondagen kalas och smida planer inför lördagens kalas för dagiskompisarna..och kanske slå in lite små paket..
Nu när tösen är "lite" större och mera medveten så känns det genast viktigare med några små paket.. det stora paketet får vänta tills jag åker till stan( så är det ibland när man bor på landet).
Ha en skön vecka alla där ute!!
kram!!
Förresten så tror jag att min kropp är så gott som helad, efter långa perioder av ont så känns det som man inte vågar hoppas riktigt..besökte en riktig expert i fredags och han rättade till ett par felaktigheter i ryggen och förhoppningsvis ska jag kunna börja träna igen framöver! peppar peppar..
Känns som en stor tyngd som legat över mig har försvunnit..

Inga kommentarer:

Bloggarkiv