onsdag 27 april 2011

Måste..

göra ett krafttag och börja blogga igen..men nu är våren här och inspirationen har inte riktigt viljat infinna sig.. men den återkommer kanske snart.
Här blåser det som sjutton idag och solen tittar fram, men min envisa förkylning vill inte riktigt ge med sig så idag blir det inte någon lång lunchpromenad.
Lunchlådan står hemma på köksbänken :(
Hade en intensiv morgon,vaknade 4.10 av att det var alldeles för ljust i sovrummet..varken jag eller kärleken kunde riktigt sova klart..just nu hjälper inte persiennerna, vår rullgardin som vi införskaffade förra sommaren måste bara komma på plats..just nu står den i ett hörn och samlar damm..
kl 5.30 vaknade lilltjejen, så då klev vi upp.
kl 5.45 bokade jag vår semesterresa
kl 6.00 startade jag tvättmaskinen och hängde lite tvätt
kl 6.18 var jag på fotbollsplanen och mätte gammastrålning
kl 6.30 fika med äldre dottern
kl 6.50 byggde lite torn med lillan
kl 7.00 på väg till jobbet
ännu en hektisk dag framför sig!

Sköt om er!
kram!!

2 kommentarer:

Sophie sa...

hej.jag har haft ett litet uppehåll jag med...
Jag MÅSTE ha MÖRKT när jag skall sova!!
Förra sommaren köpte vi mörkläggningsgardiner på Jysk och satte upp i alla fönster.Skyddar en del mot värmen oxå då det blir bastu i vår lägenhet annars på somrarna:(

Anonym sa...

Spännande med semester, vart ska ni åka?
Puss och kram
syster B

Bloggarkiv