torsdag 25 november 2010

Här hemma..


har inte julefriden riktigt anlänt ännu..
värsta kaoset är här istället, just nu slipas våra bredspacklade väggar..har ni bredspacklat någon gång jag kan bara säga det är inte det lättaste, men det blev faktiskt bättre än förväntat och man lär sig en hel del på vägen :D
men till helgen kommer vår vägg förhoppningsvis på plats och det hela kan börja bli klart till veckan..när tapeterna kommer upp.
själv åker jag på en shoppingtripp med en väninna till Ikea på lördag, det blir nog mest hon som får stå för shoppandet, men några små inköp ska väl även jag ha råd med :)
Ikväll ska jag och äldsta dottern adventsfixa lite i hennes och storebrors rum när min lillstumpa somnat, just nu bygger hon höga, höga torn avsina klossar..men snart är det dax för tandborstning och natti natti.
kram från mig

Inga kommentarer:

Bloggarkiv