tisdag 14 september 2010

Har tampats lite med symaskinen..

och lite små saker har blivit till.. ett par ljuspåsar och lite annat...
önskar bara att kvällarna skulle innehålla fler timmar..
Men efter att lilltrollet somnat så är det mycket som ska ske
tvätt och annat som ska tas om hand..innan det blir tid över för sånt som är skoj.
Ikväll hann jag även med en liten joggingtur med min stora tjej och inser så smått att jag måste släpa mig till en kiropraktor och fixa min rygg, har skjutit på det, men nu finns det ingen återvändo.
Har även sytt ett nytt överdrag till en lampa som jag släpade hem från mitt föräldrahem..är ju svag för gamla ting..helst lite slitna och nötta..sådant som inte så många andra finner något värde i.

Nu ska jag hänga lite tvätt och sen blir det nog sängen!!

kram och sköt om er!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv