söndag 29 augusti 2010

Mysigt..


helgen har varit bra! hör och häpnad:)
Den sista tiden har det varit mycket..har installerat sonen på elevhemmet där han går gymnasium, besök på ögonkliniken på lassarettet, försäljning av mina föräldrars hus, samtidigt ska man jobba heltid och sambon och minsta dottern har varit förkylda och risiga..
Men efter tjejmiddag och gammeldags styrdans igår så känns det som om livslusten och gnistan börjar återvända..så sakteliga..
Idag har sonen varit på besök..vi har sett film och mysfikat..och mamma har fått ställa 1000 frågor om hur det går därborta på gymnasiet:))
Och minsta syster har fått pussa på storebror!!
Sen har vi hunnit baka trolldeg, jag och min lilla smula och nu sover hon sött..själv ska jag mysa i soffan en stund och sen blir det gonatt äver för mig!
Tjingeli pling!! dröm sött!
(bild lånad från internet)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för lånet av *, ja du vet vad!
Jag hade inte klarat det själv..
Kram!
Nika

Libra sa...

Jag är full av beundran inför din förmåga att ha många järn i elden samtidigt.
Jag vet av erfarenhet hur det kan kännas. Ibland skulle man önska att man kunde klona sig själv för att hinna med allt. =)

Bloggarkiv