måndag 3 maj 2010

Är..

hemma med en sjuk liten dam idag..snuva och hosta och lite feber.. men hon är tapper och glad ändå..men lite mindre energisk än vanligt..
Men ikväll kommer pappsen hem så imorgon blir det jobb..om inte jag pussat för hårt på lilltjejen och dragit på mig förkylningen själv..

Helgen tillbringades i stan och sonen inhandlade kostym, skjorta och slips så nu fattas bara skorna, känns skönt att ha det gjort:) Och jag lovar han blev toppen snygg!! och jag blev riktigt stolt när expediten så oj då! den satt ju som en smäck!! och det gjorde den verkligen, det är annat en de säckiga, nerhasade jeans..som man ser dem i i vanliga fall....

Sen firade vi min far på hans 80 års dag i deras nya lägenhet och många släktingar och bekanta kom på besök, så jag tror att han kändes sig både glad och nöjd med "sin" dag.

Kram!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv