måndag 10 maj 2010

Åh..



vad man längtar efter härliga pelargoner..det är sommar för mig.

Men med 70 cm snö så känns sommaren långt borta..

Även om solen värmer på dagarna i alla fall.. idag när jag tog min vanliga lunchpromenad så värmde solen så det kändes att vi snart kommit in i mitten på maj..men det är långt kvar innan det går att lubba på sågspånsslingan..såg jag..


När jag packat bilen full med ungdomar efter avslutat jobb och utv samtal idag..så körde vi vägen hem och då var poliserna på hugget..usch även om man vet att allt är som det ska med bilen, körkortet osv så får man ändå lite lätt panik och en smula förvirrad blir man allt..körde jag för fort .. men jag fick blåsa och visa körkortet och sedan köra vidare och jag höll hastighetsbegränsningen ända hem!
Sov gott mina vänner och sköt om er!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv