söndag 7 februari 2010

Nu är min..

lampkjol klar! Det började med att jag köpte en lampfot..modell mindre..sen skulle jag försöka hitta en lampkjol som passade..slutade att jag sydde en stor lampkjol till en av mina gamla lampfötter, bra va?? Står fortfarande utan lampkjol till den lilla lampfoten, men jag har börjat knåpa lite och nu fattas det en spets till den, det blir en liknande men mindre..lite kämpigt när det inte finns spetsar och band att köpa i butikerna här ikring..inte precis det jag ska ha i alla fall.



Jag och dottern har också knåpat ihop några örngott med tryck till henne, så nu ska hon sova gott med sin kära Jacob (Taylor).Hon övertalade mig också att se både Twilight och New Moon med henne igår kväll, hade nog också gillat filmerna på samma sätt om jag varit 12:)



Dags för en ny arbetsvecka!

Kram, kram!!

2 kommentarer:

Nika sa...

Fin! Lillica har spetsar tror jag..
Även Galejan kan ha några stuvbitar ibland..
Kram!

Elin sa...

Jättefin!
Handla på nätet, där finns allt:)

Bloggarkiv