lördag 13 februari 2010

Lite..

mindre trött idag, sov faktiskt till halv 8 i morse, sen hade vår lilltös sovit klart.
Veckan har varit tuff, alldeles för mycket grubbel..blir så speedad att jag sen blir olidligt trött:(
Efter en promenad i det fina vädret och en dusch och lite lunch, så känns det i alla fall överkomligt. Dagen ska tillbringas på Marknaden där killarna ska sälja palt och semlor och lite annat fika och mat. Sen är man nog färdig för en kväll i soffan, os har ju dragit igång, så skidskytte står på min tv-meny ikväll. Håller tummarna för min favorit Helena Jonsson hoppas verkligen hon får lyckas!!
Njut av helgen!
Kram från mig!

2 kommentarer:

Nika sa...

Ät is min vän! Det ordnar sig, på ett eller annat vis! Jag säger inte att det är lätt men.. Njut av de(t) ljuva i ditt liv! Gå mot solen, så faller skuggorna bakom dig!
Kram
Nika

Lina sa...

Inget vidare gott med is:)Men jag kämpar på..
Är verkligen glad att jag har en del härliga solstrålar i mitt liv.
kram själv!

Bloggarkiv