måndag 22 februari 2010

Inspirationen..

flödar, tyvärr blir jag nog sällan nöjd med mina alster..alltför stora krav på ett perfekt resultat:/
Är ju i "sömnadsilet" nu, 2 st lampkjolar och ett örngott är några av alstren..och de förbaskade lampkjolarna tycker jag själv blev väl tunna i tyget (när man tänder lampan, kanske går att pröva med en svagare lampa, vet dock inte om det finns, vi kör ju med lågenergilampor här i huset..) så då sydde jag foder i den ena lampan, då blev det inte heller bra..då blev det skugga inuti istället..aldrig blir man nöjd..ett evigt fix o trix. Men det är nog bara jag som ser att det inte är perfekt..dottern tyckte i alla fall det blev himla bra.......
Hur ska det då gå nu när jag ska gå snickarkurs, börjar ikväll..inte lika enkelt fixa till alstren med små medel när man inte blir 100 nöjd ( eller 150 nöjd på min skala??)
Har några uppslag på vad jag ska snickra i alla fall, men jag kanske ändrar mig under kursens gång...
Skön måndag till er alla!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv