fredag 1 januari 2010

Ett nytt år..

har börjat och jag hoppas det blir bättre än året som gått..det positiva vi haft under året som gått är naturligtvis vår lilla älskling, jag tror hon kan charma en gråsten kanske för att jag är hennes mamma:))
Vi tillbringade vår nyårsafton hos några vänner i tätorten och skålade in det nya året stilla och lugnt ( tack!!) vi fick även låna deras säng, vilka vänner ( vi är så tacksamma!!)
Vi önskar er allt gott!
Men idag har jag gjort absolut ingenting orkar inte riktigt med nattvak till två-tre på natten, ska i alla fall försöka orka med att se Camilla Läckberg serien som börjar ikväll, håll tummarna att jag inte somnar..
Hoppas ni alla får en skön helg, min lördag ska jag tillbringa med att sälja hamburgare i isladan och hålla tummarna för grabbarna.
kram från mig!!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv