tisdag 8 december 2009

Har..


varit en hektisk förmiddag idag, känns som att klockan skulle ha varit 4 eller 5 redan..
Jag och lilltösen har varit på dagisbesök idag..tyvärr får hon inte börja sin tid på dagis förrän den 12 januari, vi får väl hoppas att det löser sig på något vis, själv börjar jag ju jobba redan den 14 december..men efter mycket strul har vi i alla fall fått en plats.. även om man kan bli lite putt..
Som vanligt hade lilla S inte tid att varken känns sig trött eller annat under sitt dagisbesök även om det var mitt i sovtiden.. Sen fick jag hasta iväg på läkarbesök med sonen..och även det gick bra, även om vi naturligtvis fick vår "Kära" hatläkare..
Nu ska jag fortsätta dagen med lite anisbröd bak..sen blir det mat..och ännu en resa ner till tätorten, ska ta mig en runda i skidspåret, medans killarna tränar lite hockey..synd bara att vi har värsta blidvädret just nu:(
kram till er alla min vänner!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv