tisdag 1 december 2009

Har..

haft annat och tänka på idag och sakta börjar det kännas lite bättre i alla fall.
I morse var vi iväg på fisketur och två prima rödingar blev bytet, men i utbyte blev vi kalla om både fötterna och händerna:(

Sen gör jag som jag alltid gör, lovar lite till höger och lite till vänster att hjälpa till med saker och ting, nu har jag bl a haft ett par längdskidor som stått här och väntat på att få lite paraffin på sig bl a och idag har jag äntligen kommit till skott och nu kan jag äntligen strycka det från min lista över saker som jag ska/måste göra..skönt:) Men värsta av allt, då fick jag så mycket inspiration att jag hämtade ett par av mina egna skidor i garaget och fixade till dem oxå av bara farten...så nu har jag skidor och snö, men idag har vi kallt så skidandet får vänta någon dag..i alla fall..
Vilken tur för mig;))
Kram från mig till er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är duktig du! Här händer det inte nåt...varken på hemma eller på motionsfronten ,kanske det finns nån vitamin eller nåt som kan putta på en :) Tack för igår det var såå roligt....nästa gång du kommer ska jag "gö" dig med en saffrans semla ;)
Kramar <3

Bloggarkiv