onsdag 7 oktober 2009

Blev..

allt lite paff i morse när man tittade ut genom persiennerna och ute var det alldeles vitt....men snön är blöt så den kommer väl att sakta men säkert tina bort..skulle jag tro..
Vinterdäcken har inte kommit på, men som tur är så kör vi ju fyrhjulsdrivet så det är nog ingen panik och eftersom jag är ledig:))så är det ju inget som riktigt driver mig att sticka ut och köra.

Förklara för mig hur det kan vara maskar i riset som ligger i en plastburk med tätt lock??????? Hur länge har de legat där????
Jag tror jag kräksss hatar levande små saker i maten. Kommer inte att äta ris på länge, länge..
Nu blir det en stor genomgång i skafferiet, inte för att jag tror att jag ska hitta något ( har nämligen är sambo som städar skafferiet ofta) men jag måste vara på den säkra sidan!!!
Ha det gott alla mina vänner!
krameli krammmm

1 kommentar:

Nika sa...

Ja usch blä och fy med maskar i maten!! Men jag lovar dig, du är inte ensam som drabbats.. Speciellt ris är utsatt, spelar ingen roll att du har det i tättslutande burk med lock, de kommer ändå.. De måste ju ha lagt ägg i riset för 17.. Var det Eldorados ris, det var det för oss?

Tack för gårdagens besök, alltid lika mysigt få gosa med lilla S!! (tja, och prata med er vuxna förstås..)

Kramen!

Bloggarkiv