tisdag 8 september 2009

Snart..

är mina 10 arbetsdagar till ända, har redan avverkat 5 dagar, försöker låta positiv:)


Känner att det suger i fisketarmen också, längtar ut på laxfisket.


Det håller på tom den 15:e, så jag hoppas verkligen att jag hinner ut, åtminstone en gång. Så det är bara att hoppas på ett telefonsamtal från storfiskar´n:))
Förra sommaren hade vi ingen större fiskelycka, så jag blev utan lax, men i år har det vandrat upp betydligt fler fiskar, så chansen ska i alla fall vara större..


kram!kram!

Storfiskar´n ringde idag och jag blev så glad, men tyvärr så blir det nog inge fiske för mig:(

För väl trösta mig med att de riktigt stora fiskarna inte verkar vara på hugget, vattnet är visst för högt, men en 5 kg:s skulle jag ha varit nöjd med....



Inga kommentarer:

Bloggarkiv