tisdag 28 juli 2009

Ursäkta..

att jag har varit dålig på att uppdatera min blogg sista tiden, men det har rent av inte funnits tid eller ork.. just nu har vi en liten dam som racear runt i en väldig fart och hon ser och når allt inom räckhåll och allt hon kan hitta åker in i munnen..
Helgen tillbringade vi i Åsele hon S bror med familj och då passade jag och lilltösen på att åka ambulans som tur var gick det bra..och vi fick återvända efter ett par timmar..
Just nu håller vi på att barnsäkra allt för att underlätta för mig nu när jag snart blir själv i ett par veckor igen..det känns lite jobbigt..tur att vi ska vara på resande fot en hel del och så ska vi ju ha lite besök av systeryster med barn..så simsala bim kanske veckorna flyger i väg och pappsen är hemma igen..
Kram från mig till alla er som läser detta..

Inga kommentarer:

Bloggarkiv