söndag 7 juni 2009

Här är det....

minsann inget sommarväder, vilket är synd i helgen har vi ju konfirmation för storebror.
Igår hade vi första etappen och idag är det självaste avslutningen. I morse sken i alla fall solen, men termometern visade på 5 ynkliga grader. Men man får väl göra en kombination mellan klänning och ett par lite längre kortbyxor, annars fryser man väl ihjäl...
Man får göra sitt yttersta trots att man fortfarande släpar runt på ett (flera) antal extra kilon:((
inte så muntert:(
Igår gjorde vi annars inte minsta vettigt, var social och hälsade på C & K och fick mig lite fika.Kram till henne ( blir du glad nu?;) )
Och på afton efter att jag ätit min 7 min middag (stackars mig) så hälsade vi på M & R.
Lillbumpan torkade hennes golv och de blev så rena och fina efteråt:))

Idag ska jag kanske dyka ner i blombänken och plocka bort allt som inte hör dit och det finns allt en hel del obehörigt där kan jag lova. Men först ska vi göra oss snygga jag och lillälsklingen och åka till kyrkan. Just nu tar hon sig en tupplur, så att hon kan hålla sig vaken i kyrkan, där finns ju så mycket spännande att titta på.
Ha en skön söndag, kram.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja

/C

Bloggarkiv