torsdag 18 juni 2009

Dagen före..

Midsommarafton och jag skulle egentligen passa på och packa lite sängkläder och förbereda maten vi ska ha med oss i morgon, medan min lilla älskling tar sig en liten tupplur.. istället känner jag mig lat och sitter här och bloggar istället..inte bra...
Lill älsklingen har krupit omkring här naken efter att hon tagit sig ett bad å vad hon älskar att plaska runt i sin badbalja, ska bli roligt se henne om hon får bada i en större balja i sommar..vi hoppas bara på lite värme först
Idag har vi äntligen haft lite värme och sol, man är nöjd med lite..efter denna usla start på sommaren.
14-15 grader i skuggan är väl inte precis det sommarklimat man önskar..



Imorgon ska jag få rå om alla mina barn och det känns såå skönt.

Vi har hyrt en stuga ett par mil bort och där ska vi mysa med ett par vänner...

Nä nu är det dags att ta tag i packandet..

Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv