fredag 29 maj 2009

Svett & stress..

Idag har vi inte haft några lut på soffan precis, kanske får vi tid med det senare..kanske kl 8 om jag kan hålla mig vaken...
Morgonen började jag med att greja med programbladet till långloppet ska vara tryckt och klart på måndag.. Sen hämtade jag släp, lastade bil och släp med pallar och retursäckar, sen åkte vi och hämtade systeryster och sen åkte vi till Glommers på pelletsfabriken, lastade pellets och åkte hem, lastade av pellets..de stora fick allt hjälpa till och sen fixa lite mat ( barnen fick hacka och greja). Tur att vi har en lättsam liten dam:))))
Nu är storbarnen på vift med kusiner och kompisar, tjejerna ska sova i stugan, det blir mys för dem.
Förstår mig inte på karlar!! Gräsklipparen var högst uppe i garaget på en hylla, hur skulle den komma ner, vi fick kämpa en bra stund, jag och sonen, men nu är den nere på jorden igen:)
Så nu ska vi ut och se om vi kan skrämma liv i den kanske, först ska jag promenera lite med solstrålen så att hon får sova en stund.
kram kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv