onsdag 27 maj 2009

Hoppas..

Verkligen vi får en lugnare dag idag....igår flängde vi i väg till A-jaur för att hämta dotterns glasögon, sen på hemvägen fick vi punktering:(((((((( Reservdäcket såg ut precis som att det inte skulle passa, men efter lite knixande så fick jag dit det och vi kom oss till slut hem, tur att jag inte var själv med lilla damen:)
Hittade ett nytt däck i garaget och vår toppensnälla reparatör i byn fixade så nu har jag ett helt däck på fälgen igen, bara det slutar regna så ska jag sätta tillbaka det på bilen igen.
Kvällen tillbringade vi i Malå, medan vi väntade på att ridtjejen skulle städa tillsammans med ridklubben, men då hann vi fika lite hos mina vänner och de fick leta fram lite leksaker till den leksugna damen som låg och sprattlade på golvet.
Tack för det:))
Nu ska jag försöka göra lite nytta, behöver få en del papper klara.
vi hörs , krameli kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv