fredag 22 maj 2009

Hej där...

Har varit och besökt mor & far ett par dagar, och hjälpt dem med diverse, de är ju inga ungdomar längre.....tyvärr..
Men nu är vi hemma igen och lilltösen har äntligen fått sova i sin egen säng igen, tillbaka i invanda rutiner.. annars blir det rätt hattigt, hon sover bara korta svängar och då blir livet inte så glatt även om hon har ett evigt leende på sina läppar för det mesta..
Vi har även hunnit med en sväng till Malå och inhandlat lite koskit, ska ju försöka få ner potatisarna snart, även om det känns "lite" besvärligt nu när jag blev ensammen i hela 6 veckor:(( Men det känns nog ännu mer besvärligt för han som är borta, tror jag..
Inhandlade också en solstol, där jag har tänkt hinna sitta någon stund också, bara därför kommer det väl att regna den närmaste tiden, men jag får väl ta in den och sitta framför tv:n kanske...
Hoppas ni får en skön helg !! Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Igår var det en av dom sorgligaste dagarna i mitt liv.Att det finns så mycket tårar det kan man inte förstå,men trots det så var det såå vackert.Vill bara säga tack för att du är min vän och att jag vet att du finns där.Kommer snart å goss mé er:) Puss på hon och en stor kram till dig:)

Bloggarkiv