onsdag 6 maj 2009

Det blev inga penseer idag........

vårkänslorna kom av sig....
Har tillbringat hela dagen i Malå , först blev jag bjuden på frukost och fick sen sällskap till bvc av min kära vän M, jag är verkligen tacksam. Lilldamen fick genomgå läkarkontroll och hon fick inga anmärkningar utan hon är så perfekt som det går hon växer både på längden och bredden i lagom takt, sen fick hon sitt första vaccin ( vilket hon skulle ha haft för redan 2 månader sen, men en enveten förkyld har gjort att det inte blivit av)hon tog emot sticken utan att blinka, hon blev allt lite röd i ansiktet men inte ett ljud kommer över hennes läppar..tapper eller hur??
Sen blev det lunch på dungers med min kära arbetskamrat C. Vi hade så mysigt:)
Efter det så var äntligen bilen klar efter rutbytet och det bar av hemåt, utan penseer..
Det kändes inte riktigt aktuellt, när det var värsta busvädret snö/regn bara vräkte ner från skyn. Det får bero ett par dagar i alla fall.
Nu har jag stekt lite fläskkotlett åt min kära far och värmt lite soppa till mor.
Så vi fick oss lite i magen.
Nu ska jag putsa av lite fönster och sätta upp lite nya gardiner till mor och far.
Trevlig kväll!!
kramis

Inga kommentarer:

Bloggarkiv