torsdag 30 april 2009

Strålande sol....

Idag blir det nog en kanondag..solen sken redan imorse och i natt har vi haft minusgrader, kl tio i 7 stod jag på Laggträsk och hade hoppats på god fiskelycka, tyvärr så hade jag bara på ett hugg så att mitt bästa spö gick av:(((

Annars var inte fiskelyckan med mig, men det var gudomligt på isen.

Och när kl var tio i 9 åkte vi hem, jag och lillan för att väcka storsyskonen. Men de var redan vakna. Så nu har vi ätit lite frukost.

Idag ska sonen inventera för hockeyns räkning och göra dagsverk så jag ska väl hitta på något som han kan hjälpa mig med.
Nu gäller det att passa på....


Och ikväll ska vi på majbrasa här i byn.



Igår kväll hade jag mysigt med mina barn och vi fikade kladdkaka, tyvärr blev det inte mycket kvar och den glupske tonåringen hade ätit upp allt i morse, när jag kom hem förbaskade unge...


Kramar och trevlig Valborg alla mina vänner!!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv