lördag 4 april 2009

Äntligen middag...

Klockan hann bli halv 8 innan det blev middagsdag idag, så blir det om man ska göra lite mer "invecklad" mat. Sambon gjorde gulaschgryta och det smaka mums.

Idag har jag och sonen tillbringat lite tid ihop, det är mysigt.
Mitt på dagen gick vi en promenad med lilltösen och sedan bakade han arraksbollar, de blev gigantiska, men de såg goda ut.
Så ikväll ska vi smaka på gobitarna. Det var ett nytt recept med digestivekex istället för kaksmulor eller sockerkaka. Enkelt tyckte jag, annars hade vi varit tvugna att trolla fram en sockerkaka.

Storasyster har varit i backen hela dagen, så hon har fått tjusiga röd rosiga kinder, gulligt värre:)
Annars är hon precis som jag att hon får små bruna prickar på näsan när vårsolen tittar fram.
Nu ska jag mysa tillsammans med familjen.
Kramar från mig

Inga kommentarer:

Bloggarkiv