lördag 21 mars 2009

En suverän dag..

Idag har skoterföret varit toppen, det var 5 minus i morse och redan halv 10 var vi red0 för en dag med skotercamp, vi besökte Laggträsket, barnen fick köra skoter och jag hann fiske lite,lite grann. Tyvärr blev det ingen fisk för mig, men sambon fick i alla fall en så imorgon ska vi äta röding. Härligt!!
Jag får väl vara nöjd med en trevlig dag tillsammans med goda vänner, (Laggträsket var väl besökt) , tror att halva Adak hade stämt möte där idag. Lilltösen såg inte speciellt mycket av Laggträsket utan hon sov som vanligt mest hela tiden. Hon sover så gott i det fria.
Nu ska jag mysa med mina små tjejer, sambon är på herrpartaj och storkillen har en kompis hos sig. Så vi har kill-ledigt en stund.:))
Så nu ska vi bänka oss framför Wild Kids.
Ses en annan dag, kramar :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för senast! Så, nu har jag skrivit ännu en kommentar. Visst var jag duktig!!!

/C

Bloggarkiv