torsdag 19 februari 2009

Idag har "den händigaste" i familjen lagat mina kära köksstolar, de behövde lite lim och pressas samman lite, så kan de hänga med ett tag till, jag tycker ju så mycket om dem även om de är gamla och slitna.

Igår fick jag en nytt brödrecept som jag ska pröva på(tack så mycket:))))))
Så idag har jag inhandlat lite ingredienser som behövdes, sen får vi se hur resultatet blir.
Försöker verkligen baka lite mer, nu när jag går hemma. När man jobbar och kommer hem vid 5 -halv 6 varje dag, då är man inte det minsta baksugen precis.
En del människor är verkligen otroliga, jag har haft min bakform för limpor på utlåning, igår kväll när den återvände hem så innehöll den en nygräddad limpa, sådana gånger blir man verkligen glad, så i morse smaskade vi i oss färsk limpa det var inte illa det.
Nu ska jag återgå till viktigare sysslor.
Sköt om er mina kära vänner!!!!



Inga kommentarer:

Bloggarkiv