onsdag 18 februari 2009

En ny dag...

Idag är det lite mindre kyligt ute och genast är det mindre sol!!Men det är väldigt tjusigt med all snö på träden, det ser så "vintrigt" ut.
Alla i familjen utom storebror är rossliga, snoriga och tunga i kroppen, t o m lillan är lite småförkyld, men jag tror inte det är allra värst med henne som tur är, för hon har sovit bra i natt som vanligt (hon är rena sjusovaren, vaknar först vid 6 tiden )
Nu slumrar hon igen, så jag har suttit och fixat lite med långloppets hemsida.

Den har fina burken fick lillan av sin storasyster i doppresent, syster hade shoppat helt själv för egna pengar!!
Det tyckte jag var hemskt gulligt av henne:)))


Idag får vi främmande av en kär vän på em, (måste kalla henne vän, hon gillade inte att jag kallade henne kär "gammal" vän:)), här på bloggen)
Så jag ska väl se till att ordna lite gofika till henne.
Idag åker damerna skidskytte så det blir spännande att se om Helena Jonsson står pall för alla förväntningar, vi håller tummarna!!!
Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv