måndag 9 februari 2009

Dumheter..

Igår kväll spelade jag och barnen mfl innebandy och idag får jag lida för det, har ont i höften, ryggen och ännu mer ont i axeln än tidigare, men är man dum så är man.
Idag är jag hemma hos mor och far, jag och lilltösen ska stanna här tills imorgon.
Ska försöka hjälpa dem med lite ditt och datt bl a så ska jag skjutsa pappa till bridgen ikväll.
De blir han glad.
De är ju så moderna nu för tiden att de har internet inkopplat, så då kan jag passa på att skriva ett par rader här innan jag ger mig hän åt andra sysslor.
Idag är ju vädret bättre även om det är lite väl kallt, snöandet har ju slutat i alla fall.
Ha en skön måndag, mina vänner.
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej syster, kul att du är hemma hos mamma och pappa:) själv har jag fått nåt virus i kroppen så jag har mått bättre...
Du skulle kanske kolla inställningarna för klockan, det verkar vara nåt fel där,
kram nu ska jag titta på Anja, Biggan

Bloggarkiv